2009. szeptember - Tápiószele

Nagyon kellemes hétvégét töltöttünk Tápiószelén, János atya meghívására. Vonattal utaztunk oda, az állomásról autókkal szállítottak be bennünket a faluba, ahol  a szállásadó családok már vártak. Miután kipakoltuk a holmijainkat és kissé kipihentük magunkat, visszamentünk a templomhoz, ahol egy hangversenyt tartottunk délután. Az esténk szabad volt. A mi szállásadó gazdáinknak családi ünnepre kellett menniök a szomszéd faluba, és bennünket is magukkal vittek. Nagy sátor, sok idegen ember, evés, ivás, beszélgetés - ide csöppentünk be hirtelen.
Kicsit hiányoztak a kórustársak - de szerencsére van mobiltelefon, úgyhogy hamarosan megérkezett Kata és Zoli. Miután őket is megetették a házigazdák, elkezdtünk  táncolni, és hamarosan követtek bennünket az eddig csak üldögélő vendégek. Volt körtánc, meg vonatozás, meg énekelés is - sikerült nagyon jó hangulatot teremteni. Azért a másnapi koránkelés ténye gátat szabott a jókedvnek, időben kellett hazamennünk, mert a vasárnapi reggeli misén énekelnünk kellett. Másnap a mise után a paplakban terített asztal várt mindannyiunkat, volt "vidámkodás", meg falatozás, iszogatás, beszélgetés - majd megint kivittek bennünket a vonathoz, és már véget is ért a  kellemes hétvége ....
                                                                                                                                                                                                                             Veres Márti

A barátságos, kedves János atya, aki meghívott bennünket

Ebben a templomban énekeltünk.

Ilyen kedves családoknál, ilyen kedves házaknál szálltunk meg

Ünnepi asztal várt bennünket a mise után